Panelgesprek: De 'golden trinity' van fietsmarketing: creators, community en reclame
Lina Bo is een designer, influencer en wielrenster met 160.000 volgers op Instagram. Ze is van Russische afkomst maar woont sinds 2014 in Spanje. Lina heeft samenwerkingen met gerenommeerde merken zoals Pinarello, Fulcrum Wheels, Campagnolo, Kask en Fizik. Ze startte als fietsfanaat en creator/influencer maar doet nu ook mee aan races van de UCI Gravel World Series. Lina's verhaal illustreert hoe passie en authenticiteit kunnen leiden tot het uitbouwen van een succesvolle bike - influencer - carrière…
Tom Johnson is een fervent fietser en influencer gevestigd in de regio NYC. Hij is gepassioneerd door alles wat met fietsen en gemeenschap te maken heeft. Hij werkt voor Kask America en is eigenaar van een evenementenbureau en een fietsreis bedrijf, beide gevestigd in NYC. Wanneer Tom niet bezig is met zijn werk voor KASK Helmets en KOO Eyewear, brengt hij het grootste deel van zijn tijd door op zijn fiets en organiseert hij community sactiviteiten en activaties voor grote fietsmerken. Hij houdt ervan om met zijn fiets te reizen en nieuwe mensen te ontmoeten.