Panelgesprek: Niki De Keuster (Marketing Manager Canyon Belgium), Elisabeth Van Lierop (Influencer) & Sven De Coninck (CEO Chase Agency)
Tijdens het afsluitend panelgesprek van de Chase Bike Creator Conference: “Influencing Cycling Culture.” gaan we dieper in op de mogelijkheden van de fietssector om met inlfuencers in zee te gaan.
Niki De Keuster is sinds 2018 de marketingmanager van Canyon bicycles in België. In 2024 hertekende hij de marketingstrategie van Canyon België en werd er gefocust op het opbouwen van strategische samenwerkingen met influencers en het creëren van impactvolle campagnes zoals het sponsoren van de Turbo Cross van Average Rob, één van dé influencer-events van het jaar..
Sven De Coninck is de CEO van Chase, een social agency en creator community gevestigd in Gent. Onder zijn leiding helpt Chase merken om online te groeien door middel van social media management en digitale campagnes. Met een focus op het betrekken van creators, zorgt hij ervoor dat klanten de juiste doelgroepen bereiken en een voorsprong nemen in de digitale wereld. Chase bouwde afgelopen maanden een subcommunity van bike creators uit en verzorgde in het kader van “Shift Your Mobility” een campagne met 20 Belgische fiets influencers die al 5 miljoen views haalde.
Elisabeth Van Lierop is een Belgische influencer die haar passie voor een duurzame levensstijl deelt op Instagram. Als een van de 20 Chase Bike Creators laat ze zien hoe je, zelfs met drie kinderen, een autoloos gezin kunt runnen. Met haar authentieke aanpak inspireert ze een groeiende gemeenschap om bewust en duurzaam te leven, zowel thuis als op het gebied van mobiliteit.